Grymt Grymt

Nu har visst den där svininfluensan tagit sitt första offer här i Sverige.
Den sjukan skrämmer mig.
Eller är det bara hysterin runt den?
Vet ej. men de får väl komma med vaccinet innan den helt tar över,eller?
Ännu inget godkänt vaccin.
Jag vill inte ha Svinis.

Vad jag vet så lever Andreas.
Eftersom ingen ringt så måste det vara så.
Inga nyheter är goda nyheter eller?

Idag stöp jag i skogen.
Nej inte skogen.
Där det har varit skog och nu bara är ett stort kalhygge med farliga hinder som inte syns.
Ett sådant råkade jag ut för.
Jag hann bara ropa NEJ och tänka att nu faller jag ner i diket.
Det är ett fall på 1 meter,inte mer,men ändå,tankarna for runt i huvudet.
Ingen mobil.
Så jäkla typiskt.
Så jäkla typiskt mig.
Skit också.
Men det gick bra denna gången med.
Hundarna kom farande som oljade blixtar.
De blev väl lika rädda som jag blev.
 -Det gick bra.Det är okey.Duktiga hundar.Matte är okey.

Våt både på in och utsidan kom jag mig välbehållen hem.
Idag har vi hög-sommarväder ,25 grader i skuggan,
fast det är ju massor av vatten i markerna.
Det var ingen ide att ens försöka hålla sig undan att bli våt.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: