Fiskgratäng

Idag gjorde jag en stor fiskgratäng med massor av sås av räkor och dill från trädgården.
Av den kunde jag äta massor.
Mums vad god den var. 
Det blev över till en middag till.
Otto är inte så vidare lycklig på mig då jag två dar på raken tvingat med honom att gå vid sidan av cykeln.
Han hatar cykeln nuförtiden.
Inte populärt alls.
När jag kom hem ställde jag cykeln vid verandan men påföljd att Otto inte ville ut som han brukar. Hatcykeln stod ju där som han brukar ligga och spana.
Anledningen till hatet är ju att Otto är en väldigt känslig hund och att fått cykeln över sig en gång
.Det glömmer han ICKE.


Postat av: gladmymlan

haha och jag har inte ens vågat försöka cykla med min hund...det skulle vara smidigt men han får ju för sig att tvärlägga sig ner ibland när han är på det humöret...kanske inte så bra att sitta på en cykel då-) kram på dej !!!

2009-09-16 @ 08:42:48
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: