Facebook

Där på facebook har jag min lilla profil oxå. Visserligen inkognito men ändå. Kika gärna in om du vill. Sök efter Nökleby John  så hittar du dit.
Idag är det inte lika varmt ute men det regnar inte. Enl SMHI skulle det ju bli ett riktigt skitväder idag.
Hade ett långt,för mig iaf,telefonsamtal med min läkare i Kungälv. Det var hon som ringde mig andra vägen är no no. Men det gick relativt bra ändå samtalet. Fan att det skall vara så svårt att få till pratet. Orden finns ju där i huvudet men så skall de formuleras till ord oxå.Fick en tid till henne nästa onsdag.Det är ju lite enklare än telefonkontakt. Så ringde Ib från Danmark. Till och med det samtalet klarade jag men nu har jag pratat mitt för idag. Hundarna och jag gick en sväng själva idag med. Maken är och spelar boule i Alvhem. Olle var inte så pigg på att gå idag,men när vi  kom igång så var det okej för han. Det verkar som om han väntat sig någon svårare promenad. När det visade sig att jag inte hade några sådana planer så travade han glatt på. Paraplyet hade jag ingen användning av. Vet du? Jag gick förbi en massa kantareller på vägen. Får väl nämna det för maken så får vi se om han tycker det är värt att gå upp och hämta dem.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: