Tankens kraft

Kämpar hårt för att genom tankens kraft klara av novembermörkret.
Det är ju bara så jäkla mörkt och så långt till det vänder.
Svårt att tänka positiva tankar. Men nu skall jag försöka.
Det regnar ju inte,positivt.
Det är ju snart advent och man får pynta med ljus,positivt.
Hundarna är friska igen,jättepositivt.
Jag behöver inte ta på Olle skydd på tassen längre,positivt.
Jag känner ingen som fått Svinis,positivt.
Jag kunde äta lutfisk idag,positivt.
Tänk så många positiva grejer som jag kom på bara genom att tänka till
och jag skulle nog kunna komma på ett hundratal grejer till.
Hundarna leker och är glada och det är kul att se på dem.
De till och med pratar med varnandra och de har så kul.
Hundar är väl den bästa medicin som finns.


Postat av: gladmymlan

men så rätt du har! jue! mina hundar har varit den allra allra bästa medicinen för mej, när det gäller min ågren o allt, dom borde skriva ut hundar på recept:-)))

stor kram till dej i höstmörkret!!

2009-11-08 @ 21:27:55
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: