Photoshop

För tillfället har jag fastnat i photoshop med mina bilder.
Jag skall försöka lära mig collage och redigering,vilket inte
är så enkelt som det låter,och så jag som vill att allt skall sitta som en smäck.
Noll tålamod och ändå sitter jag i timmar och grejar med detta.
Ja vi får väl se hur det går med detta projekt,ännu har jag inget att visa.
Alltså inget som jag tycker är något att visa upp för er,men det kommer nog snart.

Idag är det hundkurs igen.
Hoppas att Otto är lika duktig som förra lördagen.
Vädret kommer vi inte att slå,men man kan ju hoppas på uppehåll.
Det gäller att plocka fram regnkläderna och ta med.
Otto är inte så gla för att jobba i regn.
Undrar om vi skall ta med paraply oxå.
Kan man sitta under ett paraply och jobba med en hund?
Det ser väl inte klokt ut. Vi får se hur vi gör.

Den där jäkla Ågren skall inte med har jag bestämt.
Förra lördagen ville han ju åka med
,men då hjälpte maken och Olle mig med honom.
Ågren han åkte med i bilen ner till samhället,
men sedan vet jag sjutton inte var han tog vägen.
Jag frågade maken om han tog med sig Ågren på sin promenad,
men maken och Olle hade inte sett röken av någon Ågren.
Visserligen träffade de en massa bekanta men,
ingen av dem är bekanta med någon Ågren inte och det  är då för väl det.
Den där Ågren är ingen trevlig bekantskap.En riktig skitgubbe tycker jag.
Ärligt talat skiter jag i var Ågren tar vägen bara han försvinner,
men jag känner att han är här i krokarna.


Postat av: gladmymlan

men var har han där o göra!!!???? förbannade ågren är ju överallt!! trodde han hade vett att hålla sig undan, men nä han vill vara med o lägga näsan i blöt! dummern.



förresten får jag fråga hur du fått din bloggrukbrik så fin?

kram anna

2009-11-07 @ 17:55:56
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: