Käkkirurgen

Under besöket hos käkkirurgen fick jag tillfälle att prata om mina problem med FK.
Såväl läkaren som sköterskan hade full respekt för mina erfarenheter med FK och
sa att de ständigt mötte patienter som talade om samma sak. Jag tog med mig de
papper som jag fått från FK. Så nu är en av läkarna informerad.
I övrigt var besöket mest rutin och allt verkade okej.

Jag har inte märkt av några biverkningar av svininfluensasprutan ännu men
det står att man kan drabbas av sådana upp till 4 dagar efter vaccinering,
men jag skall inte ha biverkningar.

Talade med Frida och nu är det dags för barnen att vaccineras.
Hoppas att alla som vill skall hinna vaccinera sig så de inte drabbas av svininfluensan.

Tiden till företagshälsovården är ändrad till i slutet på november. Skönt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: