Ikappvuxen

Igår när jag var uppe hos familjen N i Lödöse såg jag att Emme
vuxit ikapp sin farfar.
Då ville jag oxå mäta mig emot den 14 åriga dotterdottern.
Jo då hon var några cm längre än mig oxå.
Kanske inte så konstigt,jag är ju bara 163 cm.
Sebben är väl 30 cm längre än mig.
Okej kanske inte riktigt så mycket men ett huvud längre är han.
Jag känner mig som en dvärg gentemot honom.
Undrar hur lång han skall bli????????

Efter uppvaktningen gick Frida och jag med hundarna.
Det blev lite för kallt för mig så jag bara hade en långkofta,
så vi fick ta en kortare sväng.
Trots detta var Otto jättetrött när vi kom hem efter ett par timmar.
Han fick leka med Totte,jaga en katt och en extra promenix så
han var väldigt nöjd. Dessutom fick han ju åka bil och peppar,peppar,
inget morr när jag skulle ta ur honom i bilen efter hemkomst.
Förhoppningsvis har det gått över. Han morrade ju aldrig när jag skulle ta
ur honom ur bilen på något annat ställe än här hemma.
Jag funderade en del på det och fick ju lite tips av hundinstruktören som jag
använt mig av och som sagt det verkar fungera.
<3 <3 <3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: