Hjärnsläpp


Hur tänkte jag egentligen???????????
Jag har svårt att släppa att jag gjorde bort mig så totalt,
angående min väninnas "surpriseparty".
Det verkar som om jag inte tänkte alls.
Känns så jobbigt att jag röjde hemligheten dagen innan kalaset,
men jag trodde att det skulle vara på födelsedagen.
Det är ju ingen bra ursäkt alls.
Måste lära mig att tänka efter före.
Fast jag ville ju så gärna skriva,
att jag fått inbjudan och väldigt gärna skulle velat vara där.
Ja,ja,nu blev det så jäkla fel.
Gud vad dum jag känner mig.
Får försöka glömma detta.

Igår var jag hos en ny läkare som företaget  anlitar.
Nu är det visst prat om att jag skall handikappklassas,
så att arbetsgivaren kan få lönebidrag för mig
,om de ordnar ett arbete för mig.

Det måste ju vara något som jag orkar och kan klara av.
Allt blir så rörigt.
Jag vet inte om jag fått in allt i mitt lilla huvud ännu.
Nu har jag iaf varit uppe i Stenungsund och gjort vad som förväntas av mig,tror jag.
Allt detta blir till en enda stor röra i mitt huvud.
Inte så lätt att hänga med i alla turer.
Hoppas att det ordnar sig till slut.
 Det är skitjobbigt att träffa alla nya medverkande i denna såpa.
De nya reglerna har  i allra högsta grad ställt till det för mig.
Om allt detta skett för några år sedan så hade det varit så mycket enklare.
 Men nu är det som det är och det gäller att hantera situationen därefter.

Idag har jag inget särskilt för mig,
men i morgon skall jag iväg och klippa Otto som är i mycket stort behov av en klippning.
Det märks på honom att han vill klippas.
Han försöker klia sig på ryggen genom att slänga sig på rygg och rulla så fort ha får en chans. Inte precis vad man önskar som hundägare i detta väder.
 Det fastnar massor i hans päls och duscha honom var och varannan dag orkar jag inte.
Skall bli skönt med en nyklippt Otto.

Före


Och inte ser jag hans fina söta ögon.



Postat av: ANNA

äh tänk inte på det, lät som nåt jag gör dagligen:-) gör bort mej alltså.... ja men handikapps-klassad vore väl rätt lämpligt ändå? då har man ju inte samma krav på sig att vara allt man ska på ett arbete...



så fina vovv-bilder, lagotton är en ras överlag som är så speciell i sitt utseende tycker jag:_-) vacker som en dag!!



storkram på dej !! o puss på nosen te vovvar.-)

2009-11-26 @ 06:46:33
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: