Har jag gjort bort mig igen

Ja gud vilken miss.
Jag blev inbjuden till surpriseparty i Kanada men kunde inte åka.
Självklart skulle jag skicka en liten present till födelsedagsbarnet.
Tyvärr röjde jag överraskningen genom min dumma text. 
Fan jag borde veta bättre.
Det retar mig.

Igår hade vi avslutning i hundkursen.
Vid sex tillfällen under hösten har vi träffats.
Till att börja med var vi 8 ekipage,men när vi hade avslutning var vi bara tre ekipage kvar.
Lite synd.
Det är mycket roligare om man är fler. 
Fast vi har inte haft regn vid något tillfälle.
Vilken jäkla tur vi haft.
Nästan osannolikt då det ofta regnat antingen dagen innan eller dagen efter.

Sedan var jag uppe i Lilla Edet och tittade på en fin konsert där Emelina och Alva medverkade.
Det var i musikskolans regi och med ett tema om och kring Ted Gärdestad,hans liv och musik.
Mycket fint och otroligt duktiga var de.
Det syndes att de medverkande gillade vad de gjorde och det smittade av sig.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: