Årets julklapp

I år har spikmattan valts till årets julklapp.
En sådan fick jag i födelsedagspresent och den har jag använt,maken oxå,fast inte så mycket.
Jag vet inte jag. Är den så bra?
Fast det där med årets julklapp är väl en konstig företeelse
Att det sitter människor någonstans och funderar ut årets julklapp.
Får man betalt för att klura ut vad som skall bli årets julklapp?
Varför är det alltid vuxenklappar?
Själv tycker jag att julen är en barngrej.
Det finns inget som tindrande barnaögon och julafton.
Förra året var det en upplevelse.
Något år var det en bakmaskin och ett år var det en mössa.
Märkliga grejer.
Nu har jag plockat bort halloweengrejerna och nu väntar jag på att få sätta
upp julljusen i slutet på nästa vecka.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: