Vecka 10

Måste ju bara skriva lite om veckan som gått.Som ni säkert vet är jag ju "periodare",så nu är jag inne i en annan period.Sålunda blir skrivandet lidande.
Måndag var det ju Otto och hans klippning.
Tisdag var jag ute i regnet och tog svarta kort.Nått fel med inställningen i kameran.Jag fick inte till det med
paraply och två hundar och kamera.
Onsdag var jag på Sahlgrenska.Nu behöver jag inte komma tillbaka till käkkirurgen för eden planerade operationen,som troligen inte blir förrän till hösten.Så jag får fortsätta att gömma mig i sjalar.På tal om sjalar så har jag stickat färdigt 2 sjalar som jag hade beställning på.
Torsdag var det ju fotokursen.Nu fattar jag inte nått om kameran.Det verkar som om jag kan mindre om fotografering än jag kunde innan jag skaffade en systemkamera.Inte så kul men jag vet ju att det är så,att ibland så bara fastnar man.Det brukar gå över,det som allt annat.
Fredag var jag på mammografi.Sen var det slappa med Lets Dance.
Lördag var jag med Tina på kyrkogården.Vi var på Jannes grav ,Tinas mammas,Tinas fosterfars,samt en massa andra gravar.Vi hittade Jennies grav.Jennie är Kirstis dotter.Jennie som bara fick bli 20 år.
Tina fick sin sjal.På hemvägen såg vi på ett fält en massa Canadajäss,samt två sångsvanar.De väntar nog på lite varmare väder inna de fortsätter norrut.Sen var vi och tittade på ett hus där en väninna till Tina  bott.Jag visste ju var det låg då Frida och dottern i den familjen varit skolkamrater hela skoltiden.
Sen såg jag på andra chansen och idag är veckan snart slut.
Skall kolla om jag fick några kort som jag kan sätta ut på bloggen.
Ibland är det bättre med en kompaktkamera.
Förresten tar Otto detta med bantningen på stort  allvar.Inget småätande där inte.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: