VÅR

Idag har det varit mycke vår så vi plockade ut trädgårdmöblerna.På altanen var det 19 grader i solen så då skall dom ju bara fram.Sedan har jag valt ut bilder,20 stycken som jag skall ha med mig till avlutningen på torsdag.Sicken jäkla tur jag har då.Fick brev från plastikkirurgen idag.Jag skall läggas in på tisdag nästa vecka och opereras på onsdag den 25 mars.Det var snabba ryck och jag som hade fått uppfattningen att det inte skulle bli någon op förrän till hösten.Jag blev så glad.Turligt nog är ju fotokursen slut då och till tandläkaren hinner jag oxå,för dit skall jag på måndag.Så nu vet jag vad jag skall göra i nästa vecka.YES!!!!!!!!!

Tänker på min lilla Elvira.Hon är sjuk den lilla stackarn.Hon har dubbelsidig lunginflammation.Hoppas bara att hon dricker mycket nu och tar sin penicillin.Stackars Anna har det inte lätt denna vecka för Dean är och åker skidor med Lucas.Och som grädde på moset har Anna fått hög feber idag.Verkligen inte lätt med tre barn.Som tur är har hon fått hjälp av sin mamma och sin äldsta syster.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: