Promenader

Härliga långpromenader med trevliga människor och hundar,det är min melodi det.
Vi var sex hundägare,inklusive Anette och Nisse.
Anette driver Taxens hundskola.
Det var hos henne Otto och jag gick på kurs förra året.
Heder åt en företagare som Anette.
Hon drar igång sådana här långpromenader,helt utan kostnad.
Det är sannerligen inte varje dag man får något gratis.

Vi promenerade i två timmar med en liten paus i skogen.
Vädret,ja allt var bara så perfekt. Jag hade ringt till Agnes matte på fredagskvällen,så
hon och Agnes slöt upp och detta trots att,Agnes matte arbetat,både såväl före som efter
promenaden.Det skulle aldrig jag orkat,men jag orkade promenera två timmar och det är inte illa det,tycker jag.
Å jag är så lycklig att jag mår så bra och orkar så mycket.
Bara lycklig o full av energi.
Mera såna dagar tack.

Här kommer några bilder på gänget
.
Inget vidare bra bild men ni vet ju att jag är en nybörjare på foto.
Största felet är att det är för mycket motljus.



Den här tycker jag är lite bättre.
Här är felet att det är lite för fel positonering.
Och konstiga skuggor.
Sen gör ju djur inte alltid som man vill.
De väljer själva när de vill vara med i bild.

Den här killen,Backus,tror jag kan bli en potentiell champion.
Backus,så kanske han inte stavar till sitt namn,är 1½år.
Angående bilder så är det en massa onödigt skräp i den.
Grenar och ben.
Så skall det inte se ut.
Men så blev det iallafall.
Något proffs på foto blir jag aldrig,men jag börjar se lite grand vad jag gör för fel.
Alltid nått.
Godnatt Cyberspace.
Hjälp mig att be för Sabina och hennes KAMP mot cancern.
Sabina är min stora förebild här i livet.
Gud vad hon kämpar den tjejen.
KÄMPEDROTTNINGEN.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: