Mobilt modem

Jag har beställt ett mobilt modem från Telia, men jag tror inte det hinner komma före tisdagmorgon.
Jag skulle verkligen behöva ett sådant till veckan,så att jag kan surfa runt på Sahlgrenska.
Det är så tråkigt utan dator.Men imorgon skall jag försöka få tag i ett från en återförsäljare
till Telia.
Så här ser min vecka ut.
Måndag:
Tandhygienist och tandläkarbesök på Östra sjukhuset. Så har jag bakat bullar som jag skall
lämna till lilla älsklingen Elvira.Tack o lov mår hon bättre nu.Hon ville till  och med  prata i telefon i
fredags.Söka modem samt en tur på Rusta i Partille.
Tisdag:
Inläggning på plastikkirurgen avd 37 klockan 8.Varför man skall komma i denna tidiga timme
vet jag inte.Jag vet ju att man får sitta i timmar i dagrummet och bara vänta tillsammans med
de övriga som skall läggas in.Men det är ju inskrivningssamtal med sköterska,läkare och senare
samtal med narkosläkare.Sen blir det ju lite provtagningar och sånt.
Onsdag:
Op.Jag får reda på tiden på måndag.
Torsdag eller fredag får jag nog gå hem.
När jag orkar skall jag blogga,om jag får tag i ett modem,och fotografera.


Postat av: Anita o Uno

Hej vännen. Vad mycket du har att stå i.

Tänker på dej i veckan, du tuffa tjej.

Kram från Anita & Uno

2009-03-23 @ 09:53:24
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: