Lite bilder o så.........

Ja,ja,allt var väl inte bara skit med sjukhusvistelsen.
Jag menar maten och den konstiga kommunikationen med läkare,
det var inte bra men i övrigt var det ju okey.
Innan jag skulle ner till op så skulle det sättas nål på avd.
En sköterska som jag känner väl sedan tidigare kom
med  en sjuksköterske elev.Det här är en sköterska som jag
har stor respekt för. Då tyckte jag att eleven kunde ju få testa
att sätta nål.Hon hade aldrig gjord det på patient tidigare,
så det kunde ju bli lite spänning i tillvaron.
Första gången gick hon rakt igenom.Försök en gång till,sa jag.
Andra gången gick det inte bra heller.
Nu får du ett försök till,sa jag.
-Tredje gången gillt.
Hon var inte så pigg på de,men jag framhävdade.
-Jo en gång till.
-Jag tror på dig.
-Ta det bara lugnt så skall du se att det går fint.
Och det gjorde det och hon blev så glad den lilla sjuksköterskeeleven.

Nu tar vi lite bilder istället.Får se om ni gillar någon av dem.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: