Fotokursen slut

Så där ja. Nu var fotokursen slut.
Vi har under våren haft 5 utbildningstillfällen
och jag har varit frisk och kunnat gå på
samtliga.Det är jag väldigt glad för,att jag klarat mig
från alla magsjukor,influensor och förkylningar som
går.Alla människor runt mig har varit eller är sjuka,
men jag har klarat mig hittills
Det har varit en givande kurs som inte gjort mig till en mästerfotograf,
men jag har fått en del kunskap som jag kan arbeta vidare på.
Nu skall jag ta med mig kameran och datorn till Sahlgrenska
på tisdag.Den tid jag kan skall jag ägna mig åt kameran och datorn
och att läsa.Jag skall även ta med mig kamerans användningsbok,
med förhoppning att även läsa lite i den.Det är ju bara det att jag
HATAR instruktionsböcker av alla slag.Fast det är ju bra att ta med den,
boken alltså.
I Partille är alla sjuka.Elvira har dubbelsidig lunginflammation och Cajsa har öroninflammation.
När jag talade med Anna igår tyckte jag att hon hade svårigheter med andningen.Som tur är har Dean nu kommit hem från fjällsemetern och kan ta etu med sjukdomarna.Om jag förstod det hela rätt så var även Noah hemma från skolan.
Hoppas att familjen i Partille blir friska snart.
Jag önskar så att de blir friska,så att de kan komma ut i den sköna,stärkande vårsolen.



Postat av: marita jaanson

Hej Mette!



Vad roligt att du fick en op.tidigare än väntat. Bra (tror jag) att op. i mars så du kan stärka dig och få energi av solens strålar hela våren och sommaren.



Agnes och jag tänker på dig och önskar LYCKA TILL!

Vi hörs av när du orkar. Marita

2009-03-20 @ 11:03:18
URL: http://finn otto
Postat av: Anita o Uno

Ja det är trist med alla sjukdommar. Kvittar vilka. Nu när det börjar bli skönt ute så vill man ju ut i naturen.

Jag tycker som du. Instruktionsböcker är skit. Fast bra att ha.

Kram o ha det gott.

2009-03-20 @ 17:35:03
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: