Diet

Hmmm.Det var som jag misstänkt ett tag.Otto är för fet.Idag har vi fått Otto klippt och besked av trimmaren att nu måste Otto gå ner 2-3 kilo,kanske t.o.m 5 kilo i vikt.Visserligen har han varit väldigt stor p.g.a allt hår men jag har inte kunnat känna några revben under pälsen.Så nu tar vi bort "det där lilla extra".Nu får det räcka med den vanliga maten.Inga matrester och nästan inget hundgodis.Så får det bli.Populärt lär det nog inte bli,men,men.
Skulle varit hos käkkirurgen idag oxå,men de ringde återbud."Min doktor" stod i operation hela dagen,så tiden ändrades till onsdag istället.
Frida och Totte kom på oväntat besök i kväll.Kul.Så ringde Tina.Det var ju bra.Nu vet jag var hon finns.
Sen har jag fått beställningar på 4 sjalar.Känns lite konstigt att få betalt för något som jag gjort själv.Det är första gången.En granne gjorde idag en beställning på två sjalar.En till hans mamma och en till hans svärmor.Så la Frida in en beställning på 2 sjalar.Sedan hörde jag att min lillebror vill att jag stickar en till hans fästmö,så nu har jag att göra.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: