Agnes

Nu lyckades jag få med Agnas i bild idag.
Som vanligt inte en bild som jag är riktigt nöjd med,
men undrar om jag någonsin blir helt nöjd.
Det verkar svårt.
Iallafall så var Marita o jag ute med hundarna idag igen.
Marita arbetar en så där konstig tur idag med.
Då börjar hon 7 och arbetar till 11.
Sedan har hon ledigt till 16 för att arbeta till 22.
Låter inte klokt men Marita tycker att det är en bra tur.
Hon hinner med en massa på de timmar mitt på dagen
som hon är ledig.
Och så hinner hon med det viktigaste,att gå ut med Agnes.
Agnes behöver inte vara ensam så många timmar och
det tycker Marita är så bra.
Vi var ute i nästan tre timmar.
Konstigt det gick så fort.
Jag fattade inte att klockan redan hade hunnit bli 14.30
när vi kom hem.
Nu sover hundarna gott,så jag passade på att blogga lite.
Ha en underbar dag.
Ta vara på våren och livet.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: