Vilodag

Idag har jag och maken en vilodag. Jag har bara tvättat
4 maskiner tvätt,rensat lite ogräs och klippt lite döda
grenar på syrenbuskarna.

I övrigt har jag enbart suttit och stickat.
Quinny kom och besökte våra hundar nu
på eftermiddagen. Hon var väl här i tre timmar
innan hon blev hämtad av matte och Benny,
labradoren.

Marita,Agnes,Olle,Otto och jag skall gå ut när
det svalnat lite.  Hundarna,speciellt Olle,blir lite
slö i värmen. Då är det bättre att gå en längre
promenad på kvällsidan.


Postat av: marita

Visst var det en härlig prom. Hundarna fick både en svalkande prom. och "bad", till och med Agnes som annars inte är jätte förtjust i att ligga och plaska i vatten. Är ledig på tisdag, vi hörs, Kram Marita

2009-06-25 @ 21:36:20




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: