Tragiskt

Gud vad tragiskt det är med Michael Jacksons död.
Själv var jag inte en stor fan till honom,men han var
ju megastor på 80-talet. MJ var en duktig artist,speciellt gillade
jag hans dans.
Där var han normgivande,och till och med dagens
ungdom vill kunna dansa som han kunde.
Albumet Thriller låg jag och lyssnade
mycket på den tiden.
 Det albumet spelades när jag solade solarium.
Men solariesolande var,tack o lov,inte mig grej.
Jag fick nästan lite panik,kändes som man låg
i en kista.
Usch det inte alls skönt. Då fick jag hellre
vara kritvit. Nu är det vit som jag är. Ingen
negerboll. Till och med MJ ville ju vara vit.
Hela MJ,s liv var tragiskt.
MJ bästa låt,enligt mig,är
Black or White.


Postat av: Ankan

Jo det var ju en liten pojk i en vuxen kropp & tragiskt att andra kändisar träder fram NU & talar om vilket geni han var inom musiken,,han hade kankse behövt det när han levde,,få suga i sej äran,,

Är inte min musik riktigt men visst var han duktig//

2009-06-27 @ 11:02:27
URL: http://www.ankboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: