Skadeglad

Tja Bloggen!

Jag glömde ju säga,
att jag gillar inte matte när hon är skadeglad,
som när jag av misstag fastnade i den där flugtejpskiten i
lördags.
Fy sjutton va rädd jag blev.
Skulle ju bara hoppa undan,
fly från nått farligt,
trodde jag.
Jag är visst väldigt rädd av mig.
Så säger husse o matte iaf.
Och så fastnade jag i denna skit.
Försökte bita av det med påföljd att jag
fastnade ännu mer.
Tll slut fick jag ge upp kampen.
Jag satt ju fast med nosen i rumpan.
Hur kul är det på en skala?
Men matte o Henrik hade jättekul.
Vad gör man inte för att glädja någon
,tänkte jag
då matte tog bort skiten.

Idag ligger jag i skuggan.
Tredje dagen i rad faktiskt.
Till o med Olle kan vara lös utan att rymma.
Om det är över 25 grader i skuggan så
stannar han på tomten.
Själv lämnar jag aldrig tomten
olovandes.
Man är väl inte dum!!!!!!!!!!

Hur gick det med ordspråket.
Bättre fly än illa fäkta.
Inget av det hjälper mot flugtejp.


Postat av: Uno och Anita

Tack för att ni saknar oss. Jag kommer tillbaka nån dag.Många goa kramar till er i värmen.



Anita & Uno

2009-06-01 @ 13:21:01
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: