Ny operation

Jo,det skall göras minst en ny operation till hösten.
Jag tog med mig maken,så han kunde hålla mig lugn.
Om han är med så kan han dels hjälpa mig att
prata,och lugna mig när jag blir upprörd.
Nu behövde jag inte bli det idag för det
mesta gick som jag ville.
Vad han inte kunde förstå är att jag har problem
med vänsterarmen.Jag fick en remiss till sjukgymnastid,
får se om det kan hjälpa.
Nu är läkaren inte längre rädd för att en ny operation
skulle misslyckas.Bröstmuskeln skall läggas ner.
Han var mycket nöjd.

Tlll något roligare.Jag har beställt ett litet växthus
som skall komma om 1-2 veckor.Det har jag önskat mig
länge.Det är inte så stort,bara 6 kvadrat,men ändå.
Där kan jag odla lite utan att drabbas av mördarsniglar.
Fast nu har vi fått tag i ett verksamt gift från Tyskland.
Det funkar.Man lägger bara ut några blå korn där
man inte vill att de rackarna skall komma.
Om dom ändå gör det så dör dom direkt.
Det här giftet säljs i samtliga EU länder och Norge.
Men här i Sverige kan man inte köpa det ännu.
Så bra,så bra,att vi fick tag i det.Ändå plockar vi
ett 30 tal mördarsniglar varje kväll.



Postat av: Anonym

Hej vännen

Vad glad jag blev när jag läste att du skall operera dig till hösten. Ja, operationer i sig är väl inget att bli glad över men för din skull blev jag glad. Så konstigt det blev men du förstår nog vad jag menar. I morgon är jag ledig då kanske vi kan träffas om du kan.

Kram Marita

2009-06-09 @ 15:28:14




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: