Ny frilla

Tja bloggen!

Ja så har jag nu fått ny frilla.
Fast jag var glad då matte till
sist behagade komma och hämta
mig,så var jag sur på henne.
Detta visade jag genom att
vägra hoppa ur bilen när vi kommit hem.

(Inte morrar jag när jag skall in i bilen.
Det vågar fan.
Kanske hon hade lämnat mig i Kungälv.
Så det vågade jag inte chansa på.
Jag vet inte vad som händer med mig.
Matte menar att det är hormoner.
Hon gör en jämförelse mellan mig och Sebastian,
som blir 16 år i år.
Kanske har hon rätt.
Tur att dom tar det ur mig.
Jag blir nog bättre snart.)

Då blev hon förbannad,vilket är ovanligt,
hon drog mig ur bilen.
Så morrade jag lite åt
husse och blev tillrättavisad där oxå.
Så då morrade jag lite åt Olle.
Han morrar inte tillbaka.
Fast nu är jag glad igen.
Fast inte ser jag speciellt lycklig
ut på fotot som matte tog direkt
efter att vi kommit hem igen.
Döm själva.

Kramen


Postat av: emelina

Gud va söt han är!

Jag saknar er allihopa!

Och det viktigaste, jag älskar er väldigt mycket!

Pusspuss Emelina <3

2009-06-02 @ 20:23:55
URL: http://emelinnna.blogg.se/
Postat av: matte

haha du ser inte så glad ut ... men du är väldigt söt :)!

2009-06-06 @ 11:17:24
URL: http://femtinio.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: