Nervös

Idag avgörs mitt arbetsmarknadsliv,tror jag.
Ja det handlar om min ekonomi också.
Man får inte vara sjukskriven hur länge som helst.
Tänk om FK inte betalar ut sjukersättning,och att jag inte
 får sjukpension, och om kommunen ger mig sparken,

Jag är kallad till möte med Försäkringskassan
klockan 10.30. Sedan är det möte med FK,nya
chefen för vård o omsorgsförvaltningen samt
en representant från kommunen som sköter
långtidssjukas eventuella återgång i arbete.

Det är precis lika hemskt som det låter.
Jag har både hjärtklappning och ont i magen.
Tur ändå att det inte är fredagen den 13.

FK representant sa att jag kunde ta med mig
någon,men vem skulle det vara?
Både dotterns,som närmaste väninna har samma
högsta chef som jag.
Inte bra.

Jag får försöka klara mig själv.
Det här mötet fick jag besked om i måndags,
så någon fackrepresentant har jag inte fått tag i.

Jag skall sätta på mobilens bandspelare för
jag litar inte på dessa människor och om
dom säger något olämpligt så vill jag ha det
på band.

Håll tummarna för mig!!!!!!!!


Postat av: gladmymlan

men hallå! klart det går bra! klart att du ska få den tid du behöver att tillfriskna på. om inte annat, så håll tummarna att jag är den som vinner 142 miljoner på lotto på lördag...då kommer jag betala din rehabilitering själv:-)

skriv igen när du vet hur det gick. jag håller tummar och tår!

KRAM

2009-06-26 @ 16:11:08
URL: http:// gladmymlan.blogg.se/
Postat av: Mette

Gulligt!

2009-06-27 @ 08:27:30
URL: http://finnotto.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: