Midsommardagen


Naturligvis så regnade det igår.
Det skall så vara,verkar det. Men det var som tur bara skurar.
Vi invigde växthuset genom att dricka och äta vår
midsommar supe där, men vi fick gå in tidigt för även
i växthuset var det kallt ,trots jacka och halsduk.
Resten av midsommarafton fick vi sitta inne och
titta på tv. Det var en kul film på svt.  Det allra allra bästa
med den filmen är att där var en sådan hund där som vi hade
före Olle. En Griffon Bruxelluar. O vilken nostalgitripp
jag hade.




Postat av: gladmymlan

uh så fint det blev!!!! jag funderar på att köra nån budgetvariant o köpa lite gamla fönster o tvinga sambon att sätta ihop te ett växthus nere vid brygghuset! charmigt kanske?

jag gillar : schnauser,lagotto-hundar o alltid tyckt griffon ser ut som coola utomjordingar! ha vi har nog lika smak vad gäller hundar!

kramen

2009-06-21 @ 12:04:57
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud va fint det blev :'D<3

2009-06-21 @ 18:46:58
Postat av: Emelina

oj kommentaren innan är ifrån mig ;D

2009-06-21 @ 18:47:44




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: