Jag tar fighten

Ja även i år bedriver jag krig mot mördarsniglarna,
fast jag hade gett upp för nån månad sedan.
Jag tar de jäkla mördarsniglar som befinner
sig på nedsidan av huset och maken
koncentrerar sig på ovansidan och vid
boulebanan och dammen.
Så nu är vi bägge i krig mot mördarsniglarna.
Två "soldater"som patrullerar våra områden
morgon och kväll.
Jag läste nämligen på en trädgårdsite,
att man får se det som ett krig,och nu är
jag soldat i mördarsnigelkriget i Ryk.
Maken och jag lägger upp strategier och
går till anfall.
DÖD ÅT MÖRDARSNIGLARNA.



Postat av: matte

Här är det också krig. Men jag kan inte låta bli att tycka synd om dem när jag hugger de mitt i tu!

2009-06-13 @ 09:15:55
URL: http://femtinio.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: