Hur dum får man bli?

Ja,jag frågar mig ofta den frågan.
Hur dum får jag bli egentligen?
Jag tycker om när det kommer människor på
besök,där är väl maken och jag överens,men jag
är allergisk mot stress.Varje gång jag stressar mår
jag psykiskt dåligt.Mycket dåligt.Och nu har jag
ställt till det för mig igen.Jag har lovat maken att
han skall få ha vänner från boulen här på onsdag.
Och då kan man ju undra vad som är så himla jobbigt
med det.Egentligen ingenting.Bara det att maken
stressar upp sig i vanlig ordning och projecerar
sin stress på mig.Allt skall dessutom vara tipp topp,som
om nån bryr sig.Skit oxå,säger jag bara.Men nu när jag satt
mig i den förbannade båten igen,så får jag ro den iland.
Men jag är en korttänkt jubelidiot.,med
minne som en höna.


Postat av: Anita o Uno

Precis så hade vi det oxo en gång och det var inte roligt.Sen har man fått betala ett högt pris så där sitter man nu.

Kramen

2009-06-23 @ 17:12:27
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: