För mycket festande?

Kanske det blivit lite väl mycket festande för min del just nu.
Idag skulle jag varit på 15 årskalas i Älvängen klockan 15,
men det glömde jag av,eller så kanske min hjärna förträngde
det. Jag kom ihåg det när jag var ute och jobbade i trädgården
klockan 16,men då var det så dags.
Jag får åka ner med min lilla present i morgon och hoppas
att jag blir förlåten.
Jag är inte en sån där festprilla  som mina tre tjejbarnbarn.
Här kommer några fler bilder från Lucas skolavslutning.

Lille Davis och hans far Mehdar.

Kajsa o Emme

Lilla söta Kajsastina

Elvira mellan två klädbyten.

Nu är vi beredda på att ta emot växthuset
som kommer i morgon.


Postat av: gladmymlan

giud vilka fina namn: Elvira och Kajsastina!!!

tänk om ens morsa tänkt till lite på 70 talet o INTE döpt en till det som ALLA andra döpte sina barn till på den tiden...anna! sucka sucka.

2009-06-15 @ 10:52:08
URL: http:// gladmymlan.blogg.se/
Postat av: Mette

Anna är ett mkt fint namn.Det heter gullungarnas mor,så det så.Och min dotter 36 år heter Frida.Inga andra flickor hette Frida 1973,men idag heter ju var och varannan det.Inte lätt detta med namn.

Mette

2009-06-15 @ 15:24:34
URL: http://finnotto.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: