EU valdag

Nu har jag skaffat mig lite mer kunskap om valet
till representant i EU parlamentet,så nu skall
jag snart ge mig av till röstlokalen och lägga
min röst.
Jag tycker att det där EU är som en koloss
på lerfötter,men nu är det som det är och
jag skall avlägga min röst.

Testade den nya dammsugaren igår,och oj
vilken skillnad. Den här nya maskinen suger
verkligen,vilket man inte kunde säga om den
gamla,som bara sköv hundhåren framför sig.
Ja,nu har jag ju egentligen inga fällhundar,
men ibland kommer det sådana på besök.
Och när man har djur,så behöver man verkligen
en bra dammsugare iaf.

Lina som opererades fick åka hem igår.
Ville bara säga det ifall
någon undrat.

Det gick ju inte bra för Sverige i hemmamatchen
i fotboll mot Danmark

Råsunda igår.
Synd.
Idag skall jag kolla på Robin Söderling som är i final
i tennis idag.
Det blir svårt men jag håller tummarna,
och skall heja som bara den på Robin.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: