1 juni

Igår kväll kände jag mig lite som damen i den
gamla dansbandslåten.

-Nej det gör ingenting
-Om det är nått bara ring,för jag finns ju här var dag.

Nej nu skall inte jag vara sån.
Frida kommer en annan dag i veckan
 och det går lika bra.
Jag vill inte att hon skall stressa ihjäl sig.
Hon stressar tillräckligt ändå,det lilla livet.

Men jag fick fina rosor av maken.
I övrigt anser jag att mors dag är kommersialiserat
i västvälden.

Det är inte alla mammor som har det så bra.
Såg galan om mammor på tv4 igår.
Fy va hemskt.
Att ge sig på kvinnor och barn som stridsstrategi.
Ja det finns människor till allt.
Men det att man är så utstuderad i krig.
Nej det vill jag inte tänka på längre.

Här kommer några kort på rosorna jag fick
och på stödhylsorna.
Henrik sitter just nu på tåget till Karesuando.
det ser inte rättstavat ut.
men,men.



Postat av: Lisbet

Vackra rosor du fått, själv fick puss på kinden av mina grabbar, fantastiskt att de kom ihåg iallafall :)

Kramis Lisbet

2009-06-01 @ 09:25:26
URL: http://lizlukas.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: