Växthustillbehör...........

Det är inte gratis att ha växthus märker jag.
Det finns en djungel av tillbehör som man bara
måste ha.
Bevattning,värme,krokar,lampor mm,mm.

Nä nu sticker Otto och jag iväg till Stocken
med Totte,Emme o Frida och glömmer allt
om växthus till på söndag.

Maken o Olle får vara hemma och ta hand om
odlingar och hus.Mördarsniglarna ej att
förglömma.


Postat av: gladmymlan

nu har jag läst igenom och uppdaterat mig på blogar runt om! nä fattar att det blir lätt pengar som rullar, mkt fint finns det!

på tal om ingenting träffade jag en norska som hade hundar jag trodde var lagotto, men det var pumi-hundar! gud så fina krulliga saker! fick nåt kort och ska kolla in hennes hemsida, men dom var nog rättlika lagotto tror jag, fast om dom här hade mer upprättstående öron?

kram på dej!

2009-07-02 @ 13:26:08
URL: http://gladmymlan.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: