Utejobb

Nu håller jag på med utejobb mesta tiden. Det växer en massa där jag inte vill att det skall växa,så det får jag klippa bort. Plommonträd i potatislandet,och tistlar hela vägen ner till septiktanken,björnbär i gruset,små alar på min lilla stig.Allt måste bort.Bort bort.
Tänk om jag hade orkat slå med lien. Tyvärr går inte det då någon klantare sabbat min bra arm. Min bra arm är min vänsterarm. Trots att jag tränar den som en dåre vill den bara inte längre.
Jag skall börja på sjukgymnastik för att se om de har några övningar som kan hjälpa mig att få lite mer rörlighet och styrka i den. Jag bara vägrar att ha en sån arm.
 Råkade se ett program om en kvinna som fick ett nytt bröst. Hon skulle även ha en bröstvårta.
 Men va sjutton!!!!!!!! Inte springer man runt och visar upp sina bröstvårtor eller?
Jag skulle bara vilja ha ett ansikte som inte alla glor på,och en fungerande arm,och ett bett som går att äta med.
Allt detta skulle förbättra min livskvalitet något enormt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: