Tre gringos

Vi har tre hundar över helgen. Totte är här då
hans husse o matte är på bröllop i Norge. Maken
skulle oxå varit med men det blir för mycket för honom.
Det tenderar bli lite väl tuffa fester när man är i Norge
och det är inga pansjisar på festen precis. Där är bara
många unga människor och festerna pågår långt efter
att solen gått upp. Både maken o jag var ju bjudna,men
jag orkar inte heller och det är inget kul när man inte
kan äta som folk. Vi 5 här har det lugnt o skönt. Idag
tog vi sovmorgon. Maken väckte mig, då var klockan
redan 9.Ingen stor ide att gå upp i ottan när det regnar
ute,men det är ju fruntimmersveckan nu.


Postat av: emelina

det med ambulansen och det, jag har inte gjort något eller skadat mig, utan jag åkte med en kompis som bad mig att inte lämna henne ensam. och kom då hem klockan 5 på morgonen till Emma, hon blev inlagd en dag, men jag berättar allt någon annan gång, vill inte ta det på bloggen,



pok emelina

2009-07-19 @ 14:21:08
URL: http://emelinnna.blogg.se/
Postat av: Frida

Mimi glömmer vi aldrig!! Tack för hjälpen med Totte i helgen!!

Kram

2009-07-20 @ 17:37:56




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: