Testosteronstinn

Nu är min lilla älskling verkligen testosteronstinn.
Senaste tiden har han varit så himla dum mot
Olle o John när han och jag kommer hem efter
att vi t.e.x varit på kursen. Han morrar o har sig.
Helt psyko. Pratade med min duktiga hundinstruktör
igår och hon föreslog en kastration av honom.
Själv hade jag funderat på avlivning,men det är väl
mer våld än nöden kräver. Ringde idag och fick veta
att det kostar 3000 kronor att kastrera en hund.
Herregud vilket överpris. Det får jag allt tänka på.
Får väl spara pengar till det isåfall.

Tack vare att jag är lite småsur på Otto för hans
beteende,så jobbade han inte alls igår på kursen.
Hundar är duktiga på att känna av känslor.
Vi fick mest titta på när de andra tränade.

Vi provade att husse o Olle gick ut när vi kom hem.
Det gick faktiskt lite bättre. Inte så mycket morrande.

Precis när vi kommit innanför dörren så kom ett
våldsamt åskväder och ett riktigt ösregn.
Åskan slog ner alldeles utanför huset lär det som.
Nu här på morgonen upptäckt jag att telefonerna  var
helt döda. Ringde felanmälan och fick reda på att det
var flera som var utan tele och att felavhjälpning
pågår.


Postat av: gladmymlan

här kostar det runt 1800 att kastrera en hanhund! täänk vad det kan skílja! Min nicke-plutt är ju kastrerad, men det hade dom gjort innan vi köpte honom redan.

det är kanon, världens goaste hund, bråkar aldrig med andra hundar, inte revirtänk eller något!

du får komma hit o hälsa på och ta med dej hund o kastrera här:-) kram på dej

eller ps ge den lilla gobiten till mej:-)

2009-07-08 @ 12:06:36
URL: http://gladmymlan.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: