Tack Tack

Jättestort tack för fina och uppmuntrande kommentarer.
Då blir jag glad igen.
Nej jag tror inte att jag med min typ personlighet kan
bli en "klagare"ändå,hur mycket jag än försöker.
Det ligger inte för mig riktigt.

Jag glömde skriva om en kul grej som hände på Stocken.
På lördagskvällen var det dans med levande musik på
dansbanan på campen. Jag tog med mig Otto och gick
dit vid 22 tiden. Det första jag såg var Emelina som buggade
med Kent-Ove. Sedan satt jag mig ner och "tjötade" lite
med det sällskapet Så buggade Emelina med Tommy.
Hon hade två danskavaljerer som verkligen kan bugga,
för att inte tala om Emelinas bugg. Hon är så himla
duktig på att bugga. Hon är duktig på det mesta hon
företar sig,den lilla älsklingen. Emelina fyller 14 år den
12 augusti. Sedan fick jag oxå en dans med Elvira.
 Dock inte en bugg,det är jag inte så jättebra på.

Just nu håller jag på att samla in journalanteckningar
från 7 vårgivare som jag har. Fick åka in till Göteborg
igår och hämta journalanteckningarna från käkkirurgen.
Med posten fick jag från en annan vårdgivande igår.
Jag hoppas att jag hinner få in så mycket som
möjligt inför besöket hos företagsläkaren på torsdag.

Idag är det kurstillfälle 3 på kantarellsökkursen. Tyvärr
har jag slarvat med läxan. Har bara inte hittat tid därtill.


Postat av: gladmymlan

nä inte verkar du vara en gnäll-kärring precis:-)

kram på dej!

2009-07-07 @ 12:43:40
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Läste kommentaren som ditt barnbarn skrev...hur underbart var inte det, man blir varm i hela kroppen, så kämpa på Mette du verkar vara en riktig fighter.

Ska bli kul att höra framstegen med kantarellkursen, tyvärr är det som du säger, man har för lite tid. Kramis Lisbet & Lucas

2009-07-07 @ 15:26:24
Postat av: emelina :D

haha! (L) mysigt va det! <3

2009-10-20 @ 14:20:00




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: