Sjukpension?

Jag träffade en helt underbar läkare med stor empati
på företagshälsovården,Human hälsan igår. Det var en
kvinnlig läkare. Vi hade ett långt samtal. I nästan 1½
timme talade vi med varandra. Jag fick lämna materialet
då läkaren omöjligt kunde hinna läsa allt detta. Det
behöver hon säkert 1 dag för att göra.

Kontentan av det hela blev att  läkaren skall
skriva en ansökan till FK och snabbt skall det gå,
sa hon.
-Så här skall du inte ha det.
-Du behöver din styrka till
 att bekämpa dina problem,dina sjukdomar
 och dina förestående operationer.

Gud så skönt att äntligen träffa en läkare som har en helhets-
syn.  En som ser hela mig och inte bara en liten del,som
att jag har sväljsvårigheter t.e.x.

Så nu är det bara att invänta hur försäkringskassan tar detta.

Måste bara lägga ut en bild när jag badar.

Det var skönt det. Och vattnet var ju helt ljummet. Säkert 25 grader.


Postat av: gladmymlan

vad trevligt med någon förstående människa för en gångs skull:-)



vet du, du är så sööt, du ser ut som en pippi långstrump. och på ett sätt är du ju en, som är superstark, du är stark som orkar stå upp trots blåst och motgångar!

ser underbart ut i vattnet!

storkram till dej!!

2009-07-10 @ 10:10:49
URL: http:// gladmymlan.blogg.se/
Postat av: Anna

Det ser verkligen gott ut i badet, skönt att höra att det fortfarande finns förstående människor som sätter sig in i helheten i situationen, hoppas det löser sig till det bästa, ha det så gott kramar från oss i partille

2009-07-10 @ 18:22:18
Postat av: Frida

Härligt att du fått träffa en bra läkare, de växer inte på träd. I alla fall så även om de finns, så verkar de inte alltid ha tid eller engagemang att sätta sig in i människors olika situationer.

Kra m

2009-07-13 @ 18:58:23




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: