Parad

Nu har Otto satt på Quinny. Den lilla sötnosen kom hit
för ungefär 1 timma sedan. I höglöp o allt. Det rara lilla
paret sprang upp en liten bit i skogen och så var det
klart.
Han har tur vår Otto. Tikarna kommer hit hem till han.

Lägger ut en bild på materialet som jag skall ha med
mig till företagsläkaren i morgon. Det är långt över
55o sidor så han kommer att ha  att göra med att
läsa alla journalanteckningar och ändå har jag inte
fått från samtliga vårdgivare ännu.

Jag fick besked om att ta med mig så mycket som möjligt.
Ha,ha.
"Skadeglädjen är den enda sanna glädjen".


Postat av: Frida

Jaha! Skall det bli små söta valpar nu då på granngårn?

Kram Frida

2009-07-08 @ 15:51:21
Postat av: Emelina

jag har köpt sakerna till dej :D

puss&kram emelina

2009-07-09 @ 15:44:00
URL: http://emelinnna.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: