Martyrskapets upphörande

Idag har jag så bestämt mig för att sluta vara martyr. En som aldrig klagar.
Nu skall jag börja klaga på allt som är fel med mig.
-Att munnen är ett HELVETE,för att jag ser ut som ett monster som inte kan äta 
eller prata så folk förstår.
-Att det svider som eld på tungan hela tiden. 
-Att folk glor på mig.
-Att jag har ont.
-Att vänsterarmen är kass i vissa lägen.
-Att atrosen i knäna gör ont emellanåt.
-Att jag mår psykiskt skit.
-Att jag inte har någon saliv.
Att jag har mer ärr än Frankenstain.
Fick höra när jag kom hem att en 39 årig,alkis,får pension från 2010,
(en klasskamrat till sonen)likaså en 57 alkis och en 37 årig narkoman.
Men för guds skuld,dom är ju
så SJUKA.
Fast det är ju klart att det finns ju ingen arbetsgivare
som vill ha dem.
Inte ens kommunen vill ha dem.
En alkis eller en knarkare kan ju inte jobba men jag kan visst.


Postat av: Emelina

jag tycker att du ska fortsätta vara posetiv mormor,

och du ser inte alls ut som ett monster, du är vacker som du är ! (L)

och jag älskar dig för den du är mormor, det spelar ingen roll hur du ser ut, jag kommer alltid älska dig.

och dessutom tycker jag att du är fin, och det har du alltid vart!

du är den starkaste människan jag vet mormor,

jag kommer alltid att se upp till dig.



puss/emelina

2009-07-05 @ 22:48:33
URL: http://emelinnna.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

men vännen! du vet ju vad jag sagt!!!! sen förstår jag ju att det måste vara supertufft för dej...jag har bara några överflödskilon att dras med, och tycker det är jobbigt...

men för dig fanns väl inga alternativ? du har ju drabbats av något otroligt hemsk och sällsynt, och klarat dig ur det, då är ärr och skador ett bevis att du kämpat och vunnit!

du är ju en sån varm och vacker människa som jag gärna skulle vilja ha som vän i "verkligheten" med, inte vara via tråkiga internet, du har så otroligt fina egenskaper så snälla var stolt över dej själv och hur du är!

jag tycker du är vacker och det vet du!

stora kramar till dej!!!

2009-07-06 @ 13:15:41
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

och förresten, vem säger att inte du blivit alkolist/heroinist på grund av ditt tillstånd så här senaste veckorna??? du får säga till f-kassa o alla som tycker du ska jobba att tyvärr kan du inte för du är fult upptagen med att hinka i dej sprit och sila knark för att döva din smärta!

då kanske det blir lugnt sen..

kram kram kram

2009-07-06 @ 13:37:37
URL: http://gladmymlan.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: