Bloggpaus

Det får nog lov att bli lite ofrivillig bloggpaus för min del
eftersom laptopen helt har lagt av. På måndag skall
jag ringa till HP och söka svar på felet som iallafall
inte jag kan avhjälpa. Under tiden får jag väl ägna mig
åt annan sysselsättning,som att träna kantarellsök
med Otto,i regnet.Det gick ju inte alls bra i tisdags
och då lovade jag att träna hemma. Fast jag känner mig inte
speciellt inspirerad därtill.


Postat av: gladmymlan

NÄ inga bloggpauser! ja kul att höra du blir glad av en kommentar, och jag hoppas du förstår att jag är ärlig för jag tycker som jag skriver:-)

och vetdu vad JAG hittade i min trädgård???

en mördar-snigel!

en!

jag lät honom vara...var det dumt, blir det typ hundra i morgon då?

men jag är så blödig och kan bara inte ta dö på den:-(

kram kram

2009-07-11 @ 10:09:10
URL: http://gladmymlan.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: