500 kronor fattigare

Men nu har jag fått tillbaka min laptop. Inte ens
vår reparatör visste vad det kunde varit för något
fel med den,men han fixade den iaf och det är huvudsaken.
Jag trodde att jag fått ett otäckt virus eller att hela
datorn pajat men icke. Den var bara helt svart.
Det var nått med filer hit o dit.
Rena rama arabiska för mig.

Jag använde måndagen till att försöka fixa den på egen
han, plus att jag var på Sahlgrenska ÖNH. Gud vad jag
klagade över min svidande tunga. Jag klagade så till
den milda grad att jag blev sänd på provtagning. Svar
på proverna skulle komma via brev någon gång. Sedan
var jag på Östra sjukhuset. Himla rännade på sjukhus.

Igår avslutade vi kantarellsökkursen. Vi har haft en väldig
tur med vädret. Inte en droppe regn. Igår var Ott jätteduktig.
En sådan otrolig skillnad det var på oss bägge faktiskt
 om man jämför igår med hur det var förra tisdagen.
Vi fick ett diplom med väldigt väl valda omdömen samt
förslag på hur vi skall gå vidare när det gäller kantarellsöket.

Mördarsniglarna verkar vinna ändå för att det regnat oavbrutet
sedan vi la ut giftet. Men vi har mer så vi skall lägga ut
så fort det blir lite uppehållsväder. Om det nu inte regnar till
oktober förståss. Hoppas att det blir mer sommar och sol
och BAD. Nu fick jag änna lust på mer utomhusbad.





Postat av: gladmymlan

kan inte din hund lära min nu då, att leta kantareller:-))



ja hoppas du gnällde ordentligt, du har rätt att gnälla, och ska man komma nån vart på sjukhus, så gäller det att gnälla som om hela huvet var löst!

kram på dej!

2009-07-15 @ 18:28:49
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: barnbarnet nr, 1 (:

jadu mormor, det var ett tag sedan ditt senaste inlägg, (:

jag har bevakat varje dag, så äntligen något nytt att läsa, haha puss&kram emelina (L)

älskardig!

2009-07-16 @ 01:50:10
URL: http://emelinnna.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: