Skottdrama i Lödöse

Otto och jag tog oss en tur upp till Lödöse idag. Innan vi kommit innanför dörren ringde mobilen.
Det är maken.

-Dom skjuter i Lödöse.
-VA.
-Dom skjuter i Lödöse.
-Menar du poliskontrollen?
-Den har jag passerat.
-Ok.

Ja det var fartkontroll på 50 sträckan,men jag höll hastigheten,så det så.
Sedan skulle vi testa kameran,men trots att vi var 2 vuxna och 3 barn lyckades vi av 57 bilder
bara få ett fåtal ganska klara bilder.Märkligt vad svår den här kameran skall vara då.
Ja idag har det varit lite aktion iallafall.
Olle och Otto har varit uppe i berget och jag har matat katten med Frolic under tiden.
Tänkte att jag får väl passa på när hundarna inte stör.Katta kom ner och åt ur handen.
Den stackarn ligger där ute i kylan.
Totte höll på att få ett öga ut stycket av en arg gubbe med stavar som gick utanför tomten.
Griniga gubbar skall man akta sig för,speciellt beväpnade sådana.

Totte o Emelina pussas

Emelina o jag






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: