Svallhud o skavsår

Idag har jag varit nere hos distriktsköterskan,
för att jag har fått något som heter svallhud,i det som är kvar av hålet efter Pegen.
Frida sa att jag måste gå dit och har hos sagt det så är det bäst att lyda.
Sköterskan sa det det såg bra ut,förutom den där svallhuden.
Lite lapisering så skall jag nog snart vara av med den.
Sen har jag fått skavsår i munnen.J
Jag pratade nog för mycket nere hos Tina igår,så nu får jag hålla tyst ett tag.

Idag har jag blivit bönhörd.Det kom lite snö  idag,
så nu är det inte så halt längre.
Sedan har jag beställt nya halkskydd från apoteket som skall komma på måndag.
De som jag har idag,ramlar av hela tiden och det är ingen hit
att antingen få gå tillbaka och leta efter dem,eller försöka sätta på  dem i kylan.
225 kronor får det vara värt att slippa halka runt.
Benbrott blir betydligt dyrare och säkert smärtsamt.
Har aldrig brutit mig någon gång.
Peppar,peppar.


Postat av: peter pc carlsson

Oj, skavsår i munnen för att ha pratat för mycket... det låter jobbigt. Ja att prata så mycket alltså :-)



p.s. Du kan nominera dig själv eller någon annan till månadens blogg på min sida. Därefter gäller det att se till att du får så många som möjligt att rösta på just din nominering.

2009-01-08 @ 18:05:13
URL: http://enbart.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: