Smittosamt?

Nu har min laptop drabbats av virus och är inlagd på klinik.
Jag har försökt bota den i tre dagar,
men klarar det inte på egen hand så jag får anlita extern hjälp.
Nu har jag lånat makens dator men det är inte så populärt,
då han är rädd för att jag smittar även hans dator.
Lägger iallfall ut några bilder på mina tre sötaste flickor som var här i helgen.

Återkommer med mer bilder.
Igår var jag på besök hos plastkirurgen så nu är jag uppsatt
på kö för operation.Förhoppningsvis redan under våren.
Den stora bullen under
kinden skall "trimmas".
Den operationen ser jag verkligen fram emot.
Någon ny
bentransplantation är inte aktuell just nu,
då en sådan operation skulle innebära
alltför stora risker tydligen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: