Småkronorna

Tre kronors småkronor är i final. Efter en riktig rysare igår kväll mot Slovakien lyckades småkronorna vända matchen och vinna med  5-3.Nu skall de möta Canada i finalen.Canada slog ut Ryssarn- med ett nödrop,i en match senare i natt,6-5 efter straffar läste jag på nätet.
Den matchen orkade jag inte titta på.Kanske jag orkar kolla på finalen som går 00.30.Det är väldigt sent eller tidigt hur man nu väljer att säga det.Canada blir tufft.



Postat av: Anita o Uno

Jag blev snopen för det stod inget om det i tidningen.Det skulle vara en film på den tiden.Sen skulle vi se slutet på Criminal Justice klockan 23 men den kom inte förrän Kl 24.Sista avsnittet och ingen repris.Så det blev sent i säng.

Kram från oss

2009-01-04 @ 17:35:24
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: