Sahlgrenska idag igen

Idag gick turen till JK på Sahlgrenska.
Det har varit fullt upp,
så här långt,denna vecka och i morgon skall jag ner till
VC och distriktssköterskan.
Man kan ju nästan tro att jag
är sjuk,så många läkarbesök som jag har denna vecka.
Men jag är pigg som en mört och det sa jag till onkologen idag.

Jag har det senaste året haft en kvinnlig läkare på JK.
Thomas som jag hade tidigare har flyttat till Köpenhamn
och arbetar nu på Rikshospitalet där.Han var så go,
men det är Karin,som den nya läkaren heter,oxå.Dom är
kanonbra samtliga läkare som jag haft och har på
Sahlgrenska sjukhuset.

Jag glad för att man träffar
så bra läkare när man nu ändå nödvändigtvis måste
få cancer.


Postat av: anita widerberg

Jag är glad för din skull.

Kram

2009-01-22 @ 22:41:04
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: