Märkligt......

Ja det är vad det är.Märkligt alltså.
Nu vet jag att min väninna i Kanada kommer att le
när hon läser bloggen.
Det är nämligen på det viset,
att jag brukar tycka om att sova på morgonen.
Helgerna brukar jag ligga till minst 8.30
och så har det blivit under den
period som jag varit sjuk oxå.
När jag var riktigt dålig kunde jag ju sova
hela dygnet,nästan,men det var då det.
Men i vanliga fall.Man undrar vad man skall
upp och göra när det är kolsvart ute
och övriga familjen sover,inklusive hundar.
Men nuförtiden,den senaste vecka,eller två,
vaknar jag klockan 7 och kan inte somna om,
så jag går upp.
Tänder lite doftljus och sätter mig och dricker
nykokt kaffe.
Men jag är undrande över detta "fenomen".
Kan det vara bra??????????

 
Liika halt ute på vägen idag med.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: