Fy fan

Usch va dåligt jag mår med all konstig informaton som FK ger mig.
Och allt detta
tack var felaktigt läkarintyg.
Helt onödigt och  jäkligt jobbigt
Ingen fattat hur jobbigt jag har det.
Jag behöver lugn o ro.
Men tyvärr är det mitt eget fel för jag vill ju aldrig klaga
på något när jag träffar läkarna.
Då "mår jag så bra så".
Det ligger ju inte för mig att klaga.



Postat av: Tina

Kram på dej Mette, tänker på dej och hoppas innerligt att allt löser sej på bästa sätt.

Kram från Tina

2009-01-29 @ 21:23:30
Postat av: Anita o Uno

Sån har jag oxå varit. Aldrig klagat men det är slut med det nu.Man måste tala om hur man mår och läkaren måste ta en på allvar.Jag spelar inte bättre än jag är längre för du binder ris till din egen rygg tyvärr.

2009-02-01 @ 13:21:50
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: