Förenat med livsfara

Det där lilla vita som kom igår var inte till någon hjälp.Det är förenat med direkt livsfara att gå på vår väg.
Om man bara kommer sig ut till Kvarnabovägen så är det okey,för där har dom sandat.Men här är det bara skit.
När vi gick tidigare idag så mådde jag illa och svettades,så rädd var jag.Då är det inte kul alls.
Jag vill inte bryta benen av mig,tycker att jag haft tillräckligt.För ett tag iallafall.Jag orkar inte mer nu.
Istället har jag varit inne och bakat kanelbullar.Mycket lugnare så.Vill inte ha ångest för att gå ut.
Just det här med is på vägen är den stora nackdelen med vinter,annars tycker jag om vintern,som jag
gillar samliga årstiderna.Tycker att var årstid har sin tjusning.Men is,nej tack,inte tjusigt alls.
.Jag är väl inte med i stjärnor på is heller.Blir på dåligt humör när man är "inisad".






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: