Piggelin

Somnade som en stock vid 23 tiden och vaknade pigg som en lärka klockan 6.
Låg kvar till klockan 7. Maken tyckte att det var för tidigt för mig att gå upp
så jag låg kvar till klockan 7. Låg och kollade på morgonteve tills
kaffetarmen skrek. Då gick jag upp. Skall sjutton ligga i sängen när man inte vill.
Nu har jag kollat lite på FB,och bloggar,och nu sätter jag igång med min dag.
Nu skall här sättas på dubbarna på vinterstövlarna  som jag använder när
jag går ut med hundarna,för här är isgata på stigar och vägar.



Cajsa-Stina 16 månader med Sebastian(16 år),hennes kusin.
Hon är ju hur snäll som helst den ungen.
Jag har väl aldrig sett ett sådant snäll barn.
Men hon är finurlig den lilla.
Hon sitter och tittar och tar in.




Emelina 14 år. Elvira 3½ år och sonen Dean på golvet med videokameran.


Till vänster Noah 12½ år.
Lånade ut kameran. Det är ingen som gillar min kamera
förutom jag själv.
Den är för invecklad tycks det.
Ingen display som visar motivet
och fininställningar som måste göras för att få bra och klara bilder.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: