Nyårsafton 2009

Hittills har det varit lugnt Ja jag menar med smällare.
Vare sig Olle eller jag har hört en endaste smällare.
Gud vad skönt för Olle,mig oxå för den delen för jag lider med honom
när han blir så rädd och stressad.Hörde och såg på tv i morse,
att hundar kan dö av den skräcken som smällarna förorsaker
dem.Fattar egentligen inte hur man kan slänga ut pengar på sån skit.

Olle,Otto och jag gick en rejäl promenad idag trots halkan.
Vi måste röra på oss varje dag för att må bra.

Maken mår ju inte så bra. Han väntar på operationstid.
Vi ringde sjukhuset i tisdags och fick besked om att
operations koordinatorerna hade ledig till på måndag
efter nyår. Sköterskan skulle återkomma med besked då.
Det är ingen kul väntan.


Postat av: Margareta

GOTT NYTT ÅR önskar jag er,både två och fyrbenta!

Maggan.

2009-12-31 @ 19:03:11
Postat av: gladmymlan

gott nytt år på dej vännen! ja här är det många som smäller men det verkar som att roddan lugnat sig rejält! vi har teven på rätt högt med...men jag fattar inte grejjen med smällare. vi köpte såna där "thailands-lyktor" istället som vi ska skicka upp i luften sen. det tycker jag braigt!! kram på dej!

2009-12-31 @ 21:55:36
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: